piątek, 27 lipca 2012

*le informacją

Joł dupy dupeczki ! Mam nadzieje,że każda z was wyleguje się na pięknym słońcu gdzieś na pięknej plaży i spełniają jej się jako takie marzenia :D My tutaj z koksiarą nie możemy się w ogóle spotkać ... a szkoda.No ale co zrobić ? Więc wena nas dopada rzadko.Serio masakrycznie rzadko.Dlatego nie bądźcie na nas złe,że długo nie ma nowych imaginów.Staramy się wam w miarę dogodzić i pisać imaginy o które "prosicie" ale to też tak trudno czasem xd ja nie spałam sobie teraz całą noc i napisałam troche bromanca ale to tak mi się nie podoba za bardzo :/ postaram się jeszcze dziś dodać nowego i ja prorok mówię,że będzie to BROMANCE.

Jesteście kurwa fchuj niesamowici ! 

Ten blog miał być dla jaj i pękałyśmy ze śmiechu jak pisałyśmy 1 imagina o naszym kochanym Bad Boy'u xd i teraz do cholery jest tyle wejść,że ja kurwa nie wiem co się dzieje. WYDAŁO SIĘ ! zboczuchy :p 
Także tak mi się nudzi i pomyślałam o tym,że wyleję swoje myśli tutaj o a teraz leceeee pisać świeżego imagina :) Dziękujemy bardzo za wejścia,komentarze i ogólnie wszystko.Kochamy was :D 

+napiszcie w kom. jaki bromance chcecie najbardziej. Ja się niby zabrałam za Larry'ego ale to chyba nie pójdzie.
I ja nie bawię się w polecanie blogów czy  nie wiem jak to tam pozdrawianie blablabla bo to dla mnie z deczka dziwne dlatego jak napiszesz w kom.Proszę poleć mojego bloga-to niestety musimy Ci odmówić. 
Ale jest wyjątek.Weszłam wczoraj na bloga i przeczytałam zajebistego shouta o Nouisie :3 dam wam ten zasrany link bo uważam,że dziewczyny,które go pisały zasługują na rozsławienie swojego dzieła a poza tym robie to sama z siebie bo nikt mnie nie prosił xd [coś ekstra dla was zboczuszki ! :D]  więc zabieram się za pisania a Wy przeczytajcie tego geniusza,którego ja już czytam setny raz. 
Dziękujemy za wszystko ;) 


xoxo.Koksiara.

1 komentarz:

  1. Ja i Justyna, jako autorki one-shoot'a, dziękujemy za "rozsławienie" naszego dzieła. Lots of love! x

    OdpowiedzUsuń