niedziela, 8 kwietnia 2012

o Liamie +18

Siedziałam na ławce i czekałam na Liama.Miał przyjść o 16 a była już 16:15 zaczęłam się martwić bo nigdy się nie spóźniał zawsze to on czekał na mnie mimo,że przychodziłam punktualnie.Nagle usłyszałam dzwonek mojego telefonu.To był Liam.
-Halo- ! spytałam lekko zirytowana.
-Cześć skarbie przepraszam,że mnie nie ma ale bardzo Cię prosze,przyjedź do mnie bo coś zrobiłem sobie z kostką i nie moge chodzić.-Odpowiedział mi spokojnie.
-No dobrze przyjade ale co się stało ?- Pytałam dalej,łapiąc taksówkę.
-No bo biegłem do Ciebie po schodach i sie wywróciłem a teraz ją trzymam pod lodem- odpowiedział
-Będziemy musieli jechać do szpitala  ?- Kontynuowałam pytanie siedząc już w taksówce
-Niee ! Nie spuchła tylko troszke boli ale już przestaje-Stwierdził
-Dobra! już jade.Będe za 5 minut-Rozłączyłam się i pokręciłam głową z myślą : Ten mój mały niezdara...
Gdy już stałam na progu domu poczułam śliczny różany zapach.Zapukałam.Usłyszałam tylko : Wejdź ! Tylko zamknj za sobą drzwi.Otworzyłam wielkie drewniane drzwi a przed moimi oczami zauważyłam dróżkę wykonaną z płatków róż prowadzącą na górę do sypialni Liama.Zdjęłam płaszczyk i buty.Ponieważ była późna jesień na dworze już się zciemniało.Bosymi stopami stąpałam po płatkach aż w końcu weszłam do sypialni.Tam ujrzałam Liama siedzącego na łóżku z dwoma kieliszkami czerwonego wina.Był ubrany w koszulę w cienką kratkę i jeansowe spodnie.Pokój wyglądał inaczej niż zawsze.Na ścianach porozwieszane były białe światełka a na podłodze wszędzie leżały płatki róż.
-Ojeej ! Liam ! Jak tu pięknie.Z jakiej to okazji ?-Zapytałam zdziwiona
- Nie pamiętasz ? Rok temu we właśnie ten dzień Cię poznałem-odpowiedział z uśmiechem
Usiadłam obok niego i zaczęliśmy rozmawiać o tym co przeszliśmy razem.Nasza rozmowa ciągnęła się bardzo długo.W pewnym momencie położyłam głowę na jego ramieniu i objęłam go jedną ręką tak samo jak on mnie.Chwile po tym zaczęliśmy się całować.Zaczęłam rozpinać mu koszule.Liam przerwał pocałunek i zrobił zdziwioną minę,
-Wiedz,że nie ściągnąłem Cię tu po to.Kocham Cię.-stwierdził i zaczął całować mnie dalej
-Wiem.Ale ja chcę to zrobić z Tobą.Bo Cię Kocham- odpowiedziałam i dalej rozpinałam jego koszule.Czułam,że Liam angażuje się w nasz pocałunek.Złapał mnie za biodra i powoli zaczął podsuwać moją koszulkę.Po czym położyłam się na plecach i zdjęłam mu koszule.Miał świetnie wyrzeźbione ciao, które strasznie mnie podniecało.Zaczęłam gładzić jego tors.Zdjął mi koszulkę i zaczął całować po brzuchu jadąc coraz wyżej.Rozpięłam mu spodnie i włożyłam rękę za jego bokserki ściskając jego pośladek.Zaśmiał się lekko na znak tego,że mu się podoba.Na chwile przestał i zdjął spodnie tak samo jak ja.Zostaliśmy w samej bieliźnie.Widok jego półnagiego ciała przyprawiała mnie o dreszcze.Przez kilka sekund patrzył się z uśmiechem w moje oczy i tak jakby już chciał coś powiedzieć ale nie dałam mu tej możliwości i rzuciłam się na niego obdarowując go pocałunkami.Temperatura w pokoju podnosiła się a nam było coraz goręcej.Liam rozpiął mój granatowy stanik i zaczął ssać moje sutki.Ja za ten czas ściskałam jego pośladki zsuwając mu bokserki coraz niżej.W końcu byliśmy przy sobie całkiem nadzy.Liam delikatnie wszedł we mnie.Jęknęłam przy tym lekko i zagryzłam wargę.Mój partner całował mnie po szyi co doprowadzało mnie do obłędu.Co jakiś czas przyśpieszał.W myślach miałam tylko to jak cudownie mi z nim jest i jak wiele szczęścia mi daje oraz,że nie mogłam trafić na lepszego chłopaka niż na niego i nie koniecznie chodziło mi w tym wszystkim o sceny łóżkowe.Gdy Liam dochodził  wyszedł ze mnie gdyż nie byliśmy przygotowani do takiego obrotu spraw i nie zabezpieczyliśmy się.Ale dokończyłam to rękami.Widziałam jak go to zadowala więc przyśpieszałam ruchy.Skończyłam.Całowaliśmy się długo i wymienialiśmy pieszczotami.W pokoju było naprawdę gorąco.Paliło sie blade lekko jasne światło.W powietrzu było czuć miłość.Skończyliśmy.Oboje zmęczeni zasnęliśmy w objęciach.




Nie mam weny ale zawsze będzie do czego mordkę pocieszyć :D xoxo 

8 komentarzy:

  1. kocham to czytać nie ma takiego innego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. jestem ciekawa o czym bedzie kolejna historyjka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Lool czekam na Harrego :***

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma co mucha nie kuca XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne i Zayn Malik- nie ma na całym świecie ludzi takich jak oni. Niedość, że są ładni to także utalentowani. KOCHAM ICH!!!! :* :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja mam do czego mordke cieszyć, a w szczególności jak to przeczytałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra stronka-polecam
    xd

    OdpowiedzUsuń