sobota, 7 kwietnia 2012

o Niallu +18

Dzisiaj wybrałam się na kolacje z Niallem do Nandos z okazji naszej rocznicy związku.Po zjedzeniu wyśmienitych dań postanowiliśmy,ze przejdziemy się po Londynie.Chodziliśmy po uliczkach jakieś 2 godziny.Była ciemna noc a nad nami świeciły tylko stare latarnie i gwiazdy.Mieszkańcy dawno pogasili światła w mieszkaniach.Na ulicy byliśmy tylko my.Zmęczenie dawało siwe znaki więc wróciliśmy do Nialla. Tylko zamkną drzwi a już zaczęliśmy się namiętnie całować.Nie przerywając pocałunku kierowaliśmy się w stronę  łóżka.Stojąc przy łóżku nie wychodząc z objęć włożyłam Niallowi rękę pod koszulkę i  delikatnie jeździłam opuszkami palców po jego plecach.Następnie szybkim ruchem zdjął ze mnie koszulkę tylko na chwile przerywając pocałunek .Moja ręka znalazła się na jego pośladkach i delikatnie je zciskała.Niallowi chyba się to spodobało bo postanowił rozpiąć mój czarny stanik i zaczął całować moje piersi.Rzuciłam go na łóżko i rozpiełam mu spodnie.Chwile później jego koszulka znalazła się na podłodze koło mojej.
-Kochanie.Jeśli nie chcesz nie musimy tego robić-powiedział mi na ucho
-Chce.Jestem tego pewna ! a jak z tym u Ciebie skarbie ? - spytałam
-Nigdy nie byłem bardziej pewny.Chcę tego ! Tak bardzo Cię Kocham.-odpowiedział i kontynuował pocałunek.Minute później leżał prze de mną w samych bokserkach a ja byłam w samych majtkach,które też zostały po chwili ściągnięte.Było mi gorąco i wiedziałam,że chce to zrobić z nim.Byliśmy już razem rok.I przeżyliśmy wiele wspaniałych chwil ale też trudnych,które udowadniały,że nasza miłość jest bardzo trwała.No ale przejdźmy do konkretów ! Mój Irlandczyk chętnie zdjął bokserki pod którymi chował się niezły sprzęt.Wszedł we mnie nie przerywając pocałunku.Nasze ciała były bardzo blisko siebie.Odczuwaliśmy swoje wzajemne bicie serca a w pokoju robiło się coraz goręcej.W pewnym momencie popatrzył na mnie,odgarną grzywkę z czoła i powiedział zwykłe ale jakie ważne Kocham Cie.Po tym zaczą mnie całować po szyi.Czułam go całą sobą.Niall co chwile przyspieszał.Oboje jęczeliśmy z podniecenia.Drapałam go po plecach.Dał mi tyle rozkoszy,że aż nie nadążąłam.Po chwili wyszedł ze mnie.Zaczeliśmy wymieniać się pieszczotami.Niall wiedział jak mnie zadowolić.Moje ciało było rozpalone tak samo jak i jego.Ciężko oddychaliśmy.Było wspaniale.Po 3 godzinach przyjemności stwierdziliśmy,że na dzisiaj to koniec.Zasnęłam w jego objęciach czując jego nagość.
Rano Niall obudził mnie ze śniadaniem w rękach
-Było wspaniale kochanie - wyszeptał mi do ucha
-Dziękuje skarbie ! Ja też jestem usatysfakcjonowana ! Byłeś wspaniały - odparłaś czule całując go w usta.

10 komentarzy:

  1. Kocham Nialla i to co tu pisze pozdroo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niall Mój mąż ;pPP
      Kto nie kocha tego słodziaka ?? ahh ♥♥
      Do Polski niech zbierają dupcie >> Łódź ♥

      Usuń
  2. jestem fanem tej strony ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. chce więcej.. nie moge sie doczekać kiedy do gry wejdzie Harry:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry- <3
    Niall- <3 <3
    Louis- <3 <3 <3
    Liam- <3 <3 <3 <3
    Zayn- <3 <3 <3 <3 <3
    Pozdro dla wszystkich fanów One Direction-wiedzą co dobre!!!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham styl chłopaków z One Direction.
    nie znam ani jednej osoby (chłopaka) żeby się tak ubierał!
    mam nadzieje że kiedys takiego spotkam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. hahhahah lubię to!!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ubustwiam Nialla Horana!!
    :*

    OdpowiedzUsuń